Πολιτική Αποστολών - Τρόποι Αποστολής

Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του παραλαβή από το φυσικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, θα λάβει τηλεφωνική & ηλεκτρονική ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του(επιβεβαίωση παραλαβής). Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός πέντε ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή, καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.). Δεδομένου ότι μετά την παραλαβή των προϊόντων ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.

Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και, ως εκ τούτου, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αλλά τον Πελάτη. Δεδομένου ότι μετά την παραλαβή των προϊόντων ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση.

Οι αποστολές με το πρακτορείο μεταφορών αφορούν μεγάλες ποσότητες ή εύθραυστα προϊόντα (όπως γυάλινα αντικείμενα) και τα έξοδα υπολογίζονται βάση όγκου και βάρους. Στις περιπτώσεις αυτές ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email για το εκτιμώμενο αντίτιμο των εξόδων αποστολής και εφόσον υπάρξει έγκριση από την πλευρά σας δρομολογείται η αποστολή.

Ενδέχεται πριν την παράδοση στον χώρο σας να λάβετε επικοινωνία από το πρακτορείο μεταφορών για το πραγματικό κόστος καθώς και για διευκρινίσεις παράδοσης.

*Ενδέχεται να υπάρξουν επιπρόσθετες χρεώσεις σε περιπτώσεις ογκωδών ή υπέρβαρων δεμάτων.
Στις περιπτώσεις αυτές ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email προτού την αποστολή της παραγγελίας σας.
Σημείωση: Μόνο εφόσον υπάρξει έγκριση από την πλευρά σας δρομολογείται η αποστολή.

Αποστολή Παραγγελιών - Κόστος Αποστολής

Αποστολές εντός Ελλάδας:
Γενική Ταχυδρομική
  • Μέχρι 5kg: 4.99€
  • Extra κόστος ανά κιλό: 1.50€
  • Κόστος αντικαταβολής: 4.00€

Οι αποστολές με το πρακτορείο μεταφορών αφορούν μεγάλες ποσότητες ή εύθραυστα προϊόντα (όπως γυάλινα αντικείμενα) και τα έξοδα υπολογίζονται βάση όγκου και βάρους. Στις περιπτώσεις αυτές ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email για το εκτιμώμενο αντίτιμο των εξόδων αποστολής και εφόσον υπάρξει έγκριση από την πλευρά σας δρομολογείται η αποστολή.

Ενδέχεται πριν την παράδοση στον χώρο σας να λάβετε επικοινωνία από το πρακτορείο μεταφορών για το πραγματικό κόστος καθώς και για διευκρινίσεις παράδοσης.

Αποστολές εξωτερικού - Γερμανία
Trans Hellas Reisen Express-Line
  • Μέχρι 6kg: 20€
  • Extra κόστος ανά κιλό: 10€

*Ενδέχεται να υπάρξουν επιπρόσθετες χρεώσεις σε περιπτώσεις ογκωδών ή υπέρβαρων δεμάτων.
Στις περιπτώσεις αυτές ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email προτού την αποστολή της παραγγελίας σας.
Σημείωση: Μόνο εφόσον υπάρξει έγκριση από την πλευρά σας δρομολογείται η αποστολή.

  • München Στάση Allianz Arena / Fröttmaning Eerner-Heisenberg-Allee 21 (Bussteig 19) Αποθήκη Hechtsprung
  • Ulm Στάση Esso-Motel / Έξοδος Ulm-Ost
  • Stuttgart Αποθήκη Dornierstr. 30, 73730 Esslingen Τηλ. 01772770633 (κοντά σε Metro-Hornbach)
  • Mannheim Στάση Busbahnholf-Heinrich von Stephan Str. Αποθήκη Mühistr. 5, 67227 Frankental, Τηλ. 015751657818
  • Frankfurt Σταση / Flughafen Terminal 1 P36
  • Köln Στάση / Flughafen Köln/Bonn
  • Düsseldorf Αποθήκη Κεντρικά γραφεία Γερμανίας / Trans Hellas Reisen Bismarckstr. 81, 40210, Τηλ. 02111646523, 02111646414
  • Wuppertal Στάση / Bahnhof Oberbarmen
  • Dortmund Σταση / Busbahnhof Steinstr. 39a
  • Hagen Στάση / Busbahnhof Berliner Platz
  • Iserlohn Στάση / Bahnhofsplatz 2
  • Lüdenscheid Αποθήκη Bahnhofsallee 12, 58507 Τηλ. 015778860376

Αποστολή Παραγγελιών - Χρόνος Παράδοσης

Οι παραδόσεις των παραγγελιών εντός Ελλάδας γίνονται με εξωτερικό συνεργάτη ταχυμεταφορέα ή Πρακτορείο μεταφορών (για μεγάλου όγκου ή βάρους ή εύθραυστα δέματα) και ο χρόνος παράδοσης είναι συνήθως 1-5 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την περιοχή αποστολής
Οι παραδόσεις των παραγγελιών Προς Γερμανία γίνονται με Τακτική Λεωφορειακή Γραμμή και ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την Πόλη του παραλήπτη. 

Ανωτέρα βία: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και, ως εκ τούτου, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση. Ενδεικτικά παραδείγματα μπορεί να είναι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, προβλήματα των προμηθευτών / μεταφοράς / παραγωγής, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές. Εάν τέτοια περιστατικά διαρκέσουν πλέον των δύο (2) μηνών, η σύμβαση πώλησης μπορεί να καταγγελθεί από οποιονδήποτε συμβαλλόμενο χωρίς αποζημίωση. Εάν ο Πελάτης κρίνει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της παραγγελίας, δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να του επιστρέψει το τίμημα καθώς και κάθε άλλο ποσό που είχε πληρωθεί στο πλαίσιο της σύμβασης πώλησης.